top of page
חיפוש

שלושה צעדים שחייבים לעשות לפני פרסום הבית למכירה

עודכן: 13 באוק׳ 2024


החלטתם שאתם רוצים למכור את הבית שלכם? מזל טוב! דבר ראשון שצריך לדעת זה שהתהליך לוקח זמן. מכירת הבית תדרוש מכם להתאמץ, להוציא כספים, להתחייב, להכין שיעורי בית, להיות זמינים בטלפון ולעשות מחקר שוק על הנכסים הקיימים כיום בשוק למכירה והרשימה עוד ארוכה.


עליכם להבין מה הם הצעדים שאתם, בעלי הבית חייבים לעשות בכדי להגיע מוכנים לפגישה עם סוכן נדל״ן או באם תרצו למכור באופן ישיר וללא תיווך - לקונה הפוטנציאלי שאיתו תרצו לעשות את העסקה. עמידה בשלושת הצעדים הנ״ל יעזרו לכם להגיע ללקוח הנכון עבורכם, לקבל את המחיר המקסימאלי עבור הבית שלכם ולסיים את התהליך עם חיוך ענק.


אל תשכחו: המשימה היא למצוא את אותו ״קונה״ בזמן הקצר ביותר.

מוכנים? יאללה, בואו נתחיל בתהליך מכירת הדירה. קחו נשימה עמוקה וזיכרו: אתם מתחילים פה תהליך שלוקח זמן, אנרגיה והשקעה.



ABC - Always Be Closing - היו מוכנים לסגירה


הטלפון יצלצל (בעקבות הפרסום שלכם) ואתם חייבים להיות מוכנים עם תשובות לשאלות: ״כמה מ״ר הבית?״ , ״מה גודל המרפסת?״ ״כמה יש בטאבו?״ ועוד אלף ואחד שאלות שקונים או משקיעים פוטנציאלים רוצים לדעת.

דוגמא שכיחה היא שהמון קונים מבקשים מראש את תוכניות הדירה כדי שיוכלו להתייעץ עם בעל מקצוע אילו קירות ניתן להוסיף/לקזז או מה עוד אפשר להוציא מהבית בסכום שאתם מבקשים. היו מקצועיים - הכינו את כל האישורים והטפסים מראש.


הנקודות החשובות: להוציא נסח טאבו, למצוא את שובר הארנונה של הדירה, למצוא את תוכניות הדירה, או את הקלסר שקיבלתם מהקבלן. הכינו קבלות עבור כל השיפוצים ועבור כל השירותים ששלמתם עבור הדירה (חשבונית של סוכן התיווך, חשבונית של השמאי, מודד מקצועי, חשבונית עורך דין במידה וערכתם שינויים בבית או בטאבו, של המעצבת או מעצב הדירה וכו׳). במידה ושיפצתם את הבית - הכינו קלסר מסודר של כל בעלי המקצוע, השינויים והאחריות (במידה ועדיין קיים).



רושם ראשוני


אפליקציית ה Dating טינדר שהושקה לפני 10 שנים מאתרת ומחברת בין בני זוג המעוניינים לצאת, או לבלות זה עם זו וכו׳. בשנת 2021 כ 75 מליון אנשים גללו ימינה או שמאלה במטרה למצוא זוגיות או אהבה - רק ע״ב התמונה ותיאור קצר.

התוצאה: מאות מליוני אנשים נפגשו זה עם זו (או זה עם זה) ומליונים אחרים עדיין נמצאים במערכות יחסים עם אהבה או בלי. מבינים לאן אנחנו חותרים?

הבית שלכם מחכה לאותו קונה שיבוא/תבוא ותתאהב.

תהיו אתם אותם קונים פוטנציאלים הגוללים בפיד בפייסבוק או מסתכלים באתר ביד 2 לשניה. האם אתם הייתם עוצרים על המודעה שלכם? האם אתם חושבים שהיא משקפת את מה שהבית באמת שווה?


הנקודות החשובות: אתם לא רוצים שאנשים יראו את הכביסה המלוכלת שלכם, את כל צעצועי הילדים, את השמיכות, כביסה או את הקשקושים של הילדים על הקירות. אם יש לכם טיפה כסף, תשקיעו אותו בצביעה, אחסון של כל החפצים בבית שאין להם שימוש יומיומי, תאחסנו לחודשיים/שלוש את כל המשחקים ואת כל הספרים של הילדים, את כל בגדי החורף ותשאירו לכם ולבני המשפחה רק מה שצריך ליומ-יום. אהה כן, והכי חשוב - שיכרו ושלמו עבור צלם מקצועי עם ציוד צילום נכון.


בתמונה: בית מבולגן, מלא בבגדים או וחפצים מפוזרים


תיאור קצר ומדוייק של הבית


כתיבת התיאור היא אומנות בפני עצמה. היכולת להעביר את המסר מאדם אחד לאדם אחר באמצעות כתיבה היא מצרך נדיר במיוחד בעידן של היום. הרי אנחנו כולנו מופצצים במליוני פרסומות ומידע מכל כיוון כמעט בכל שעה.

עכשיו, משיש בידכם את כל האישורים והטפסים הרצויים - תיאור הנכס חייב להכיל 2 חלקים עקריים וחשובים:


  • החלק הראשון: החלק הטכני: סוג הבית: דירה, פנטהאוז או דו משפחתי | שכונה | רחוב | מספר החדרים | מספר השירותים בבית | מספר המקלחות | חללים אחרים (ממ״ד, חצי חדר או כל מזווה כלשהו) | מהו המטר הבנוי, כמה מטר הגינה או המרפסת.

  • החלק השני: רשימת החוזקות של הבית: כניסה פרטית, מטבח מעוצב, 3 חדרי שירותים אבל… ויש פה אבל גדול - חשוב מאוד לכתוב למה דווקא הבית הזה? מכל הבתים עם הכניסות הפרטיות, המטבח המעוצב ו 3 חדרי שירותים - למה דווקא שלכם? מה מייחד אותו? קרבה לבתי ספר (לא להתעצל, רשמו את שמות הבתי ספר או גנים), כיוונים (מזרח מערב צפון או דרום - מתי הדירה שלכם מוארת ביותר: אחה״צ או בשעות הבוקר) או עיצוב או שדרוג מיוחד שמייחד את הבית.

הנקודות החשובות: תיאור קצר ומדוייק של הנכס. שם העיר, השכונה, הרחוב, הבניין, מספר הבניין, מספר הדיירים, מספר חדרי שירותים, מספר מ״ר בנוי של הדירה (לא יודעים איך? הנה איך מוציאים נסח טאבו) ומ״ר בנוי של המרפסת או הגינה. חשוב להיות מאוד מדוייקים במספרים. אתם רוצים לשקף ולייצר אמון בינכם לבין אותם קונים - או בניכם לבין כל מי שנחשף לבית שלכם ולמודעה שלכם.


חשוב ביותר: למה דווקא הדירה שלכם? מה מייחד אותה? התשובה היא הרי לא מספר חדרי השירותים או גודל המרפסת. מיקום הבית, היכולת לצאת ולהיכנס מהעיר, לשים את הילדים בבתי הספר בבוקר הם האקסטרה של מיקום הבית. לכן, צייינו את הקירבה לבתי ספר מסוימים, הקרבה לבית כנסת או מרכז קיהלתי. הכי חשוב - אישורים ותוספות בנייה מאושרות שקורות אצלכם ברחוב/שכונה/בניין.


מזל טוב! עכשיו אתם מוכנים להתחיל עם הפרסום של הדירה שלכם!

מה השלב הבא? הנה 6 שלבי שיווק שאתם חייבים לעשות לפני שאתם מפרסמים את הבית שלכם ביד 2 / מדל״ן או ברשתות החברתיות.


בהצלחה!



אהבתם את התוכן? עקבו אחרינו ברשתות החברתיות או השאירו לב ❤️



 
 
 

Comentários

Avaliado com 0 de 5 estrelas.
Ainda sem avaliações

Adicione uma avaliação
עדכונים ומבצעים

הישאר מעודכן בחדשות האחרונות שלנו, קבל מבצעים בלעדיים ועוד

לינקים מהירים

דירות למכירה מודיעין

דירות להשכרה מודיעין

שכונות מודיעין 

מודיעין-מכבים-רעות

שעות עבודה

ראשון - חמישי  9:00 - 21:00

שישי 09:00-14:00 

שבת וחגים סגור  

בקרו אותנו 

החרט 12 בניין B | מתחם ישפרו | מודיעין מכבים רעות

קיבלנו את המייל שלך - תודה רבה!

  • Instagram
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Youtube
  • LinkedIn
  • Facebook - White Circle

© 2023 איציק זק״ש סוכן נדל״ן מודיעין-מכבים-רעות

bottom of page